maandag 27 december 2010

Finale van The Network Challenge op zondag 2 januari 2011

We zitten in de finale van The Network Challenge met NETWORK SHARIO. Vandaag kreeg ik deze email:
"Jouw netwerk heeft meegedaan aan The Network Challenge. En heeft het supergoed gedaan! Daarom ben jij bij deze uitgenodigd voor Challenge 4.
Houd zondag 2 januari vanaf 15.00 uur vrij! Dan wordt je namelijk verwacht in de Bitterzoet in Amsterdam. Inderdaad, deze challenge moet je de deur echt uit. Je netwerk hoeft niet mee, maar jij moet naar ons toe komen. Wij gaan je persoonlijk briefen. Log snel in op je persoonlijke pagina, daar lees je meer!"
In de persoonlijke pagina staat dat ik Foursquare moet installeren op mijn telefoon. Ook moet er een laptop mee met internet. Dat gaat beide wel lukken want Foursquare gebruik ik al een tijdje en ik ben al vriendjes met mr. Network ;) Die dongel ligt ook al klaar.

Zondag doen we dus mee in de finale van The Network Challenge. Mooi, maar ook weer niet heel bijzonder want bijna alle netwerken schijnen te zijn uitgenodigd om mee te doen. Wat wel weer erg lekker is, is dat we in de drie voorggaande ronden erg goed hebben gescoord. In de eerste twee ronden 100% en in de laatste fotoronde hebben we het ook goed gedaan. Conform de opdracht een foto met krant en netwerknaam van het Colloseum (Rome), Rock houses (Jordanië) en de Great Wall (China). Daarnaast een foto met krant van de Chichén Itzá (Mexico) en de Taj Mahal(India). Van de Cristo Redentor (Brazil) en de Machu Picchu (Peru) is er helaas niets binnengekomen. Daar moesten we het dus slechts met een foto doen.

Al met al gaan we met een mooie uitgangspositie de laatste ronde in. Op jacht naar de 50 iPHONES4. Wil je zondag helpen? Laat het me even weten via Facebook, Twitter, LinkedIn of Email. Wat er moet gebeuren? Geen idee. Daar zal ik z.s.m. over berichten. Maar Foursquare installeren en friend worden met Foursquare.com/igorfilart EN Foursquare.com/user/thenetworkchallenge kan waarschijnlijk helpen. Alle hulp is daarbij welkom.
Tot nu toe hebben er 23 mensen geholpen. Voor hen ligt er bij winst in The Network Challenge een mooie iPHONE4 klaar. Er zijn er dus nog 27 te verdelen. Een voor jou?

Labels: , , , , ,


gepost door Igor Filart op